fredag den 1. februar 2013

Tuborgkage

En ramme øl
En ramme øl i fondant


Jeg fik bestilling på en kage til en piges 18 års fødselsdag. Jeg fik at vide at den gerne måtte være "vild". Jeg kom med nogle forskellige "traditionelle" forslag, såsom kage med make up, stiletter mm i fondant. Derudover kom jeg med et forslag at lave en kage, der lignede en ramme øl. Den sidste ide var hun helt med på.
Nedenfor er resultatet af mit arbejde. Selve kagen (øl-rammen) er chokolade-lagkagebunde, med syrlig hindbærmousse og mørk chokolademousse, smurt op med islandsk chokoladecreme. Det er kun siderne der er optrukket med fondant.
Dåserne står hver især på udskåret kagepap. De er betrukket med hvid fondant som er sprayet sølvfarvet på toppen og malet med metalic holly green farve.
En sådan kage er til 40-50 mennesker, og vil koste ca 2000 kr at få lavet, afhængig af fyld mm.
For mere information angående bestilling af kage, se mit indslag om bestillingskager









Ingen kommentarer:

Send en kommentar