mandag den 15. maj 2017

Konfirmationskage

Konfirmationskage
Spejder, gymnastik og kor
 

Nogle af vores venners datter skulle konfirmeres. De havde derfor spurgt mig allerede sidste år om jeg kunne lave en kage til hendes konfirmation. Det var godt de var ude i god tid, for jeg endte med at have 4 forespørgsler ud over denne som jeg måtte afvise, da de alle var til denne weekend. Jeg laver kager i min fritid, men ønsker ikke at lave det så meget at det går alt for meget ud over min tid med børnene og konen. Jeg laver derfor maksimalt én kage pr weekend. Det skal også være hyggeligt at lave dem.
Tilbage til kagen. Kagen skulle afspejle pigens fritidsaktiviteter som er FDF spejder, gymnastik og gospel kor. Farverne lime og lys lilla måtte også gerne gå igen på kagen.
Kagen er lækre svampede chokoladebunde, Oreo mousse og frisk hindbærmousse.

Her er nogle flere billeder af kagen










Ingen kommentarer:

Send en kommentar