søndag den 2. december 2012

Anders og Andersine dåbskage

Anders og Andersine dåbskage
min første bestillingskage

  
Jeg blev for et stykke tid siden kontaktet, for at høre om jeg ville lave en dåbskage til ca 45 mennesker.
Temaet skulle være Anders And og Andersine, men ellers havde jeg frie hænder.

Det blev der følgende resultat ud af. Kagen er med lyse bunde med mørke og hvide stykker chokolade. Fyldet er en syrlig hindbær mousse og en let hyldeblomst mousse.
Anders og Andersine er lavet ud fra denne guide.
Jeg har lavet en guide til hvordan man laver Anders's bil og æbletræet.
Blomsterne er lavet af Royal Icing

Vejen er malet på med en pulverfarve





Kurven er lavet ved at lave en firkant, som der ridses i, så det ligner flet.
Hanken er lavet ved at sno 2 tynde pølser.
Tallerknerne er lavet ved at trykke en kugle flad
med et ball-pen i en palliette og lade dem tørre i den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar