fredag den 28. juni 2013

En tak for hjælpen kage

Tak for hjælpen kage


I lørdags var min søn så uheldig at vælte ind i en højttaler og slå hul i hovedet og slå sig bevidstløs, og som om dette ikke var uheldigt nok så var jeg i toget på vej på arbejde, og min datter havde en legekammerat på besøg.
Jeg kunne tidligst være hjemme igen i løbet af 1t 15min, så vi fik fat i legekammeratens mor, som skyndte sig at komme og passede børnene, mens min kone og søn kørte afsted med ambulancen. Ambulancen kørte dem til Slagelse, som er ca 30 km væk fra vores bopæl. Heldigvis fik vi lov til at låne legekammeratens mor, således at min datter og jeg, kunne køre hen til min kone og søn.
Som en tak for hjælpen og lån af bilen, lavede jeg nedenstående kage og gav den til dem, sammen med en flaske rødvin.
Kagen er chokoladekage, delt og "fylt" med appelsin sylt.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar