mandag den 18. februar 2013

Bestil en kage

Bestillingskager
Få lavet en helt speciel kage til din fest 

Da jeg nogen gange får forespørgelser angående bestillingskager, er her en side som fortæller lidt om priser og detaljer omkring bestilling af kager hos mig.

Priser

Jeg tager mellem 25 kr og 50 kr pr kuvert (ved minimum 20 kuverter). Prisen afhænger af kagens design og fyldet. Da det ikke er muligt at ramme et præcist antal kuverter, så er der intervaller på 5 kuverter. (dvs. 20 kuverter, 25 kuverter 30 kuverter osv). Jeg kører gerne ud i Næstved by, mod et gebyr på 50 kr, og ellers er du velkommen til at hente kagen på min bopæl i Næstved (vest/digterkvarteret)
Der er rabat på store bestillinger: 10% rabat ved bestilling af kager på mere end 50 kuverter, samt 20% rabat ved bestilling af kager på mere end 100 kuverter.




Priseksempler:

Pris: ca 25 kr/kuvert. Bemærk at kager i denne prisklasse ikke er betrukket med
fondant, men smurt op med hvid/mørk chokolade creme eller smørcreme
efter eget valg. Kagen er dog stadig med to lag fyld.



Pris: ca 30 kr/kuvert. Ovenstående kage rækker til 45 kuverter

Pris: ca 35 kr/kuvert. Kagen rækker til 15 kuverter 

Pris: Ca 40 kr/kuvert. Ovenstående kage rækker til 45 kuverter 


Pris: Ca 40kr/kuvert. Ovenstående kage er til ca 30 kuverter
Denne kage er kun opsmurt med hvid chokoladecreme.
Ønskes fondant, koster det 5 kr ekstra pr kuvert.



Pris: ca 50 kr/kuvert. Ovenstående kage rækker til 45-50 personer

Jo mere detaljerede kagerne er, des højere er kuvertpriserne. Billederne er kun for at vise hvad en kage koster ift detaljegraden, og ikke et katalog over hvilke kager man er begrænset til at vælge imellem. Jeg laver også bryllupskager, selvom det ikke er illustreret ovenfor.
Jeg laver kager ud fra jeres ønsker. Det kunne sagtens være noget á la ovenstående eller noget helt andet. Det er kun fantasien, der sætter grænser.

Nedenfor er eksempler på hvilke bunde og hvilket fyld der kan komme i kagen. Det er kun eksempler. Hvis du derfor har et ønske til andet fyld eller bunde så er jeg helt åben overfor dette. Jeg laver også kager til allergikere, samt til folk med gluten og laktoseintolerance. Kontakt mig for specifikt pris på kager med/uden specielt indhold.

Forslag til mousse:

Syrlig Hindbærmousse
Hyldeblomstmousse
Limemousse
Skovbærmousse
Citronmousse
Appelsinmousse
Blåbærmousse
Bananmousse
Passionsfrugtmousse.
Chokolademousse (Hvid, mælk eller mørk)
Snickers mousse (Chokolade/peanutbutter mousse)
Karamelmousse
Toblerone mousse (Hvid, mælk eller mørk)
Kokosmousse
Lakridsmousse
Tropisk mousse (kokos/ananas mousse)

Forslag til bunde:
Lyse bunde (almindelige bunde)
Chokoladebund
Lyse bunde med nøddestykker (evt også med chokoladestykker)
Lyse bunde med stykker af hvid og mørk chokolade
Mandelbunde (Ret søde bunde som fungerer bedst sammen med lyse bunde)

Bestilling af kage skal helst ske senest 45 dage før levering af kagen, da jeg har et fuldtidsarbejde, med skiftende arbejdstider, hvilket gør at jeg skal have lavet mine vagter således at jeg har god tid til at lave jeres kage. Hvis jeg ikke har mulighed for at lave kagen, vil jeg naturligvis melde tilbage med det samme, så I har mulighed for at skaffe en kage fra et andet sted. Hvis der er mindre end 45 dage til I skal bruge kagen, så er I velkommen til at kontakte mig alligevel, dog er sandsynligheden for at jeg kan lave kagen mindre, end hvis I spørger tidligere.

Der skal ligges et depositum på halvdelen af beløbet når jeg bekræfter bestillingen. De resterende penge skal betales kontant ved afhentning, eller overføres forinden således at pengene står på min bankkonto dagen før kagen skal afhentes.

Ved sprøgsmål eller bestilling af kage:
E-mail: bestil@Fars-Kager.dk

Mvh

Mattias
Fars Kager


6 kommentarer:

  1. hej den konfirmations kage i 2 med lilla og figur, hvad koster sådan en? hvor mange er den til?

    SvarSlet
    Svar
    1. Den koster 35 kr/kuvert. Størrelsen på kagen er helt op til dig, dog minimum 20 kuverter. Kagen dengang var til 45 kuverter.

      Slet
  2. Hey. Kan du lave en fødselsdagskage som en bil? Mvh Meldina.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det ville jeg godt kunne.
      Jeg har tidligere lavet denne kage, hvor bilen var en roterende bil på toppen af kagen:
      http://farskager.blogspot.dk/2015/03/kage-med-roterende-bil-pa-toppen.html

      Bemærk at jeg kun laver kager på minimum 20 kuverter.
      Hvis kagen skal være en bil, vil den koste ca 40 kr/kuvert.

      Slet
  3. Hej, kan du lave en dåsbkage til d. 6/5 til 25 mennesker??
    Vh Lea

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lea
      Det har jeh desværre ikke mulighed for

      Mvh
      Mattias
      Fars kager

      Slet